نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است
کد خبر: 4174618
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است

امام جمعه اهر، عملیات غرورانگیز طوفان الاقصی را یکی از عملیات‌های شجاعانه و دلیرانه رزمندگان جبهه مقاومت و حماس مطرح کرد و گفت: این عملیات بزرگ بار دیگر نشان داد که اسرائیل جنایتکار هیچ قدرتی نداشته و زمان افول و نابودی این رژیم نزدیک است.

حجت الاسلام حاجی زاده، امام جمعه اهر

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر، امروز، 19 مهرماه، در مراسم برگزاری کاروان مردمی خودرویی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت در شهرستان اهر، عملیات غرورانگیز طوفان الاقصی را یکی از عملیات‌های شجاعانه و دلیرانه رزمندگان جبهه مقاومت و حماس مطرح کرد و گفت: این عملیات بزرگ بار دیگر نشان داد که اسرائیل جنایتکار هیچ قدرتی نداشته و زمان افول و نابودی این رژیم نزدیک است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جبهه مقاومت و جنایات رژیم اشغالی گفت: رژیم صهیونیستی تاکنون با این حجم از حملات و ضربات سهمگین جبهه مقاومت و مردم فلسطین روبرو نبوده و امروز شاهد آن هستیم که مردم شجاع و مجاهد فلسطینی به واسطه جنایات چندین ساله رژیم صهیونیستی، غضبناک شده و در یک عملیات غرورانگیز پوزه اسرائیل جنایتکار را به خاک مالیدند.

حاجی‌زاده گفت: برخی‌ها تصور دارند که مجاهدان فلسطینی با حمایت تجهیزاتی و نظامی ایران در حال جنگ هستند و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب در سخنانی این موضوع را رد و فرمودند در خط مقدم مردم شجاع فلسطین در حال نبرد هستند و اگر همچنان حملات وحشیانه رژیم اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین ادامه یابد رزمندگان جبهه مقاومت بلای سنگینی بر سر اشغالگران خواهند آورد.

امام جمعه اهر، در ادامه با اشاره به حمایت‌ها و همدردی مردم ایران از خانواده شهدای فلسطینی افزود: امروز اقشار مختلف مردم، سپاه، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج، ادارات حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام و در صورت نیاز آماده حرکت برای کمک به برادران فلسطینی مانند سردار سلیمانی‌ها هستیم تا به لطف خداوند شاهد از بین رفتن اسرائیل که نشانه هایی از افول آن دیده می شود باشیم.

وی گفت: افول و نابودی حکومت‌های ستمگر آمریکا و اسرائیل نزدیک است و با دعا، پشتیبانی و همصدایی با مسلمانان جهان این امر هرچه سریعتر اتفاق خواهد افتاد و انشاالله به زودی نیز در قدس و مسجدالاقصی نماز خواهیم خواند.

انتهای پیام
captcha