رژیم صهیونیستی در مسیر فروپاشی قرار دارد
کد خبر: 4176590
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
سردار سلیمانی:

رژیم صهیونیستی در مسیر فروپاشی قرار دارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز رژیم صهیونیستی در مسیر فروپاشی قرار دارد و اگرچه غرب با همه توان آمده است تا از این فروپاشی جلوگیری کند؛ اما تردیدی نداریم بزرگترین توفیقی که در گام دوم انقلاب نصیب جهان اسلام می‌شود، محو رژیم صهیونیستی خواهد بود.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفینبه گزارش ایکنا از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز گذشته، 27 مهرماه در اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان اصفهان با بیان اینکه در جریان حادثه‌ای بزرگ و تاریخی قرار داریم، اظهار کرد: مواجهه بین غرب و اسلام ریشه‌های طولانی دارد و برای شناختن حادثه اخیر باید به سابقه این مواجهه توجه کرد؛ از زمانی که اسلام در شبه‌جزیره عربستان متولد شد، خداوند متعال به پیامبر اعظم(ص) برای نجات بشریت مقام نبوت بخشید و اسلام توانست قلوب ملت‌ها را تسخیر کند، از جهت شرق با مواجهه جدی روبرو نشد؛ اما از سمت غرب این اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه اسلام در دوره‌ای توانست اسپانیا را فتح کند و بخش‌هایی از فرانسه هم اسلام را پذیرفتند، گفت: اما غرب بار دیگر اسپانیا را از مسلمانان پس گرفت، وقتی دقیق‌تر به این مسئله نگاه می‌کنیم، صهیونیسم را پشت این ماجرا می‌بینیم، حال آنکه در ظاهر، مسیحیان در این مواجهه حضور داشتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هدف آنها تصرف تا قلب سرزمین‌های اسلامی و فتح بیت‌المقدس به‌مثابه جبهه اول مسلمانان بود، بیان کرد: آنها برای دستیابی به این هدف، به لشکرکشی گسترده‌ای با عنوان جنگ‌های صلیبی دست زدند؛ در هجوم اول غرب که یهود و صهیونیسم طراح آن بودند، بیش از یک میلیون نفر لشکریان صلیبی را تشکیل می‌دادند.

وی با بیان اینکه امروز شما این قساوت‌های صهیونیست‌ها را می‌بینید، افزود: آن روز هم هر مسلمانی در مقابل آنها قرار می‌گرفت، او را از دم تیغ می‌گذراندند؛ این جنگ‌ها 270 سال طول کشید و حتی در دوره‌ای، فلسطین به اشغال صلیبیون درآمد که صلاح‌الدین ایوبی آن را پس گرفت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه فلسطین، اردن و عراق به انگلیسی‌ها سپرده شد، ادامه داد: انگلیسی‌ها فرمانداری به فلسطین فرستادند که یهودی بود و وقتی وارد این سرزمین شد، ارتشی از یهودیان صهیونیست راه انداخت؛ آنهایی که طی 300 سال جنگ نتوانستند فلسطین را فتح کنند، این کار را از راه نفوذ، قراردادها و سازمان‌های جهانی محقق کردند و هدف آنها نابودی اسلام بوده و هست.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی جانی در فلسطینیان دمیده شد، تأکید کرد: امام خمینی(ره) نابودی رژیم صهیونیستی را مطرح کرده بود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تعیین روز قدس فرمود: «رژیم صهیونیستی باید از صفحه تاریخ محو شود.» همان‌طور که انقلاب اسلامی تاریخ را تغییر داد، مسیر مبارزه مسلمانان با رژیم صهیونیستی و غرب را نیز عوض کرد و به بیداری مسلمانان منجر شد. شکل‌گیری جبهه مقاومت در دوره سردار سلیمانی اقدامی بود که تفکر عاشورایی انقلاب اسلامی به جبهه مبارزه با رژیم صهیونیستی آورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در طول 200 سال گذشته، مسلمانان ضربات سنگینی از غرب دریافت کردند، گفت: اما امروز در موضوع فلسطین ملت‌های مسلمان پشت سر ملت ایران و رهبر کبیر انقلاب قرار گرفته‌اند؛ رهبر معظم انقلاب توانست ملت‌های مسلمان و حتی ملت‌های آزاده را زیر پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی بیاورد و فلسطین را به‌ مسئله اصلی جهان اسلام تبدیل کند که عملیات طوفان‌ الاقصی مؤید این موضوع است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی قدرت خود را بر چهار عامل مستقر کرده است که اولین آنها، پشتیبانی آمریکا و قدرت‌های جهانی‌ست. آن ظرفیت‌های قانونی جهانی که ایجاد شد، هیچ‌گاه علیه این رژیم استفاده نشد و‌‌‌ برای همه دنیا در این عرصه، سهم و نقش مشخص کرده‌اند. عامل دیگر بقای رژیم صهیونیستی، دستگاه اطلاعاتی قدرتمندی بود که در عملیات طوفان الاقصی کاملاً غافلگیر شد و نتوانست کوچکترین تحرکی را کشف کند.

سردار سلیمانی عامل سوم بقای این رژیم را ارتشی دانست که مدعی هستند چهارمین ارتش دنیاست و اظهار کرد: این ارتش در عملیات اخیر شکست خورد و این شکست به ترتیبی بود که رسانه‌ها کاملاً آن را مخابره کردند و همان‌طور که خودشان اعتراف می‌کنند، در عملیاتی برق‌آسا از ارتش غزه و در مقابل موانع سنگین شکست خوردند.

وی چهارمین مؤلفه بقای اسرائیل را قدرت ارعاب مسلمانان، دولت‌ها و رزمندگان بیان و تصریح کرد: آیا امروز کسی در آنجا از رژیم صهیونیستی می‌ترسد؟ امروز روحیه مردم غزه، کودکان و مادران و پدرانی را که فرزندانشان شهید می‌شوند، ببینید، اثری از ترس وجود ندارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز باید گفت رژیم صهیونیستی در مسیر فروپاشی قرار دارد، افزود: غرب با همه توان آمده است تا از این فروپاشی جلوگیری کند؛ تحولات بزرگی در راه است که پس از آرام‌ شدن فضا رقم می‌خورد؛ ما نمی‌دانیم که این نبرد چقدر طول می‌کشد؛ اما تردیدی نداریم بزرگترین توفیقی که در گام دوم انقلاب نصیب جهان اسلام می‌شود، محو رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وی با بیان اینکه جهان اسلام و انقلاب‌ اسلامی در حال گسترش است، یادآور شد: 20 درصد مردم آمریکا از قبل عملیات طوفان الاقصی، حامی کامل مردم فلسطین و پشتیبان آنها بوده‌اند و 57 درصد مردم این کشور زیر سلطه صهیونیست‌ها و نحله‌های مسیحیت صهیونیستی، مخالف کمک‌های مالی کشور خود به اسرائیل هستند.

براساس این گزارش، ۸۰۰ واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان اصفهان شرکت کرده بودند که به‌صورت تخصصی ارزیابی و بررسی شدند.

در این آیین با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار مجتبی فدا، فرمانده‌ سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان و رئیس سازمان بسیج کارگری کشور، ۵۰ واحد تولیدی برتر و برگزیده نشان اقتصاد مقاومتی دریافت کردند.

الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب برای افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی و خدماتی و هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام
captcha