تمدید پروانه فعالیت مؤسسات قرآنی طی ۲۴ ساعت
کد خبر: 4178480
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

تمدید پروانه فعالیت مؤسسات قرآنی طی ۲۴ ساعت

پروانه فعالیت مؤسسات قرآنی که مجوز فعالیت آن منقضی شده است می‌توانند با مراجعه به سامانه حمد ظرف مدت ۲۴ ساعت آن را تمدید کنند.

تمدید پروانه فعالیت مؤسسات قرآنی طی ۲۴ ساعت

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اطلاعیه‌ای در مورد تمدید پروانه فعالیت موسسات قرآنی صادر و طی آن نحوه تمدید پروانه فعالیت آن دسته از موسساتی که پروانه آنها منقضی شده، اعلام شده است.

در این اطلاعیه آمده است: «پیرو مصوبه جلسه ۵۷ مورخ 26 مهرماه، هیأت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت مبنی بر تسریع فرآیند تمدید پروانه فعالیت مؤسسات قرآنی به آگاهی می‌رساند آن دسته از مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت که پروانه فعالیت آنها منقضی شده است می‌توانند با مراجعه به پروفایل خود در سامانه حمد به نشانی qia.ir نسبت به ثبت درخواست و تمدید پروانه فعالیت اقدام کنند.

بر اساس فرایند جدید تعریف شده در سامانه حمد؛ پس از ثبت درخواست و تکمیل مدارک لازم، حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت پروانه فعالیت مؤسسه صادر خواهد شد.

همچنین صدور مجوز و پروانه فعالیت موسسات قرآنی جدیدالتأسیس همچنان مانند روال سابق از طریق سامانه maraakez.ir انجام می‌پذیرد.

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha