خداحافظی فقهی‌زاده با کارکنان معاونت قرآن و عترت/ فرصت خدمت مغتنم و کوتاه است
کد خبر: 4008536
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

خداحافظی فقهی‌زاده با کارکنان معاونت قرآن و عترت/ فرصت خدمت مغتنم و کوتاه است

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان مأموریت کاری خود صبح امروز از ادارات کل این معاونت بازدید و از همکاران خود خداحافظی کرد.

خداحافظی عبدالهادی فقهی‌زاده با کارکنان معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآنی وزیر ارشاد صبح امروز چهارشنبه پنجم آبان‌ماه در بازدیدی از ادارات کل معاونت قرآن و عترت از همکاران خود طلب حلالیت و خداحافظی کرد.

همچنین ایشان در بین نماز ظهر و عصر در صحبت‌های کوتاهی با اشاره به آیه شریفه سوره مبارکه قصص «تِلکَ الدّارُ الآخِرَةُ نَجعَلُها لِلَّذینَ لا یُریدونَ عُلُوًّا فِی الأَرضِ وَلا فَسادًا وَالعاقِبَةُ لِلمُتَّقینَ»، گفت: این عنوان‌ها و ظواهر چه خوب و چه بد خواهد گذشت و در دوره حیات‌مان علی الخصوص در این روزهای کرونایی که همه مرگ را خیلی از نزدیک احساس کردیم، درس عبرتی است که دلشیفته ظواهر مادی و دنیوی نشویم.

وی فرصت خدمت را بسیار مغتنم و کوتاه دانست و افزود: راه و رسم مسلمانی تأکید بر این دارد که آخرت مخصوص دو گروه است؛ گروه اول آنان که خوی و خلق برتری‌طلبی نداشته باشند و گروه دوم آنان که به دنبال تباهی، بدگویی و بدخواهی نباشند. لذا باید کار درست در عرصه‌های گوناگون را با توجه به تقوای فردی و اجتماعی انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha