مؤسسات قرآن اطلاعات خود را در سامانه «حمد» ثبت کنند
کد خبر: 4091338
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

مؤسسات قرآن اطلاعات خود را در سامانه «حمد» ثبت کنند

مدیرکل آموزش، برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد گفت: مؤسساتی که اطلاعات آنها در سامانه «حمد» ثبت نشده باشد از نظر ما فعال نیستند.

ابراهیم کرمانی‌نژاد، مدیرکل آموزش، برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ابراهیم کرمانی‌نژاد، مدیرکل آموزش، برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز، 20 مهر در گردهمایی مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت لرستان با اشاره به گسترش و اصلاح سامانه «حمد» ویژه فعالان و مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت کشور، اظهار کرد: در این سامانه اطلاعات جامعی از این قشر وجود دارد که لازم است تمامی اعضا اطلاعات خود را در این سامانه به ما اعلام کنند.

وی با بیان اینکه طرح «بشری» یک طرح ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که اجرای آن از ابتدای سال‌ جاری آغاز شده است، اضافه کرد: در اجرای این طرح این‌گونه نیست که تنها به مرکز استان‌ها برویم بلکه هر شهر کوچکی که بتواند مربیان قرآنی را جمع کند ما برای اجرای طرح به آنجا خواهیم رفت.

مدیرکل آموزش، برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به مدیران مؤسسات قرآن با بیان اینکه نباید معاونت قرآنی را به‌عنوان یک قلک ببینید، اضافه کرد: لازم است مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت فعالیت‌های خلاقانه داشته باشند که از این طریق بتوانند برای مؤسسه خود جذب مخاطب و درآمد داشته باشند.

کرمانی‌نژاد گفت: مدیرانی که طرح‌هایی برای اجرا دارند می‌توانند آنها را در سامانه حمد ثبت کرده و در صورت موافقت به اجرای آن‌ها از طرف معاونت قرآن و عترت کمک خواهد شد. مؤسساتی که اطلاعات آنها در سامانه حمد ثبت نشده باشد از نظر ما فعال نیستند، لذا مدیران جهت ثبت اطلاعات خود هرچه زودتر اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha