مسابقه پیامکی به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) برگزار می‌شود
کد خبر: 4179309
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
در فریدونکنار

مسابقه پیامکی به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار از برگزاری مسابقه پیامکی، عکاسی، شعر و نویسندگی به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار خبر داد.

پوستر مسابقه پیامکی، عکاسی، شعر و نویسندگی در فریدونکنار

امیر امیرنیا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، گفت: با همکاری اداره ارشاد، اداره آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان، بیمارستان امام خمینی(ره)، هیئت انصارالحسین و کربلایی‎‌‌‌های شهرستان فریدونکنار، جشن ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار همراه با با برپایی ایستگاه صلواتی بزرگ در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشن بزرگ میلاد با مسابقه پیامکی، عکاسی، شعر و نویسندگی همراه است، افزود: در بخش مسابقه عکس، علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند عکس‌های خود را که از پرستاران فداکار، کادر درمان و انسان‌های شریفی که این نقش را در زندگیشان ایفا کرده‌اند به دبیرخانه ارسال کنند.

امیرنیا تصریح کرد: در بخش مسابقه پیامکی به سؤالات «نام پدر و مادر حضرت زینب(س) چه بود؟»، «حضرت زینب چند فرزند داشت و نام آنها چه بود؟» و «مهمترین لقب حضرت زینب چه بود؟» پاسخ داده در این مسابقه شرکت کنند.

رئیس اداره ارشاد فریدونکنار با بیان اینکه در بخش شعر و نویسندگی نیز آثار خود را در قالب جمله، تیتر یا شعار، در باره حضرت زینب(س) و یا روز پرستار به رشته تحریر در آورده و به دبیرخانه ارسال کنند، خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار تا 24 آبان ماه است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با ذکر نام، نام خانوادگی و شماره تماس، به  شماره همراه 09396625264  پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

وی اظهار کرد: این جشن بزرگ با اجرای نمایش عروسکی با حضور پرستاران زحمتکش بیمارستان امام خمینی(ره)  شهرستان فریدونکنار همراه با ایستگاه رایگان پزشکی و مشاوره، یکشنبه، 28 آبان ماه در ایستگاه صلواتی حضرت زینب(س) واقع در روبروی مدرسه دوشهیدان شالیکار این شهرستان برگزار می‌شود.

امیرنیا در پایان ادامه داد: به برترین‌های مسابقات 20 کارت هدیه از سوی اداره ورزش و جوانان و بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha