مصوبات جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی یزد اعلام شد
کد خبر: 4180866
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷

مصوبات جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی یزد اعلام شد

پنجاه و پنجمین هیئت مدیره اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد، امروز، ۱۸ آبان‌ماه با مصوباتی همراه بود.

به گزارش ایکنا، پنجاه و پنجمین هیئت مدیره اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد، امروز، ۱۸ آبان‌ماه در دفتر اتحادیه برگزار شد.

طی این جلسه مقرر شد، جلسات هیئت مدیره به صورت منظم پنجشنبه هر دو هفته یکبار برگزار شود. همچنین پس از ارائه گزارش روح‌الله مطهریان، دبیر اجرایی طرح ۴ هزار شهید، ۴ هزار حافظ، مقرر شد از استانداری، بحث تامین بودجه با جدیت پیگیری شود.

بنابر گفته محمد شایق، قائم مقام اتحادیه قرآنی یزد مقرر شد موضوع مصوبه جلسه پیشین اتحادیه درباره همکاری با سامانه آزمون‌های سازمان تبلیغات در خصوص برگزاری آزمونهای دوره‌ای حفظ عمومی، با حجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان، مذاکراتی انجام شود تا موسسات قرآنی استان بتوانند در برگزاری آزمون‌های دوره‌ای نقش‌آفرینی کنند. از طریق این آزمون، هم حافظان با ثبت نام می‌توانند مدرک حفظ خود را از میزان اجزاء حفظ شده، دریافت کنند و هم به تبع آن سازمان تبلیغات است که می‌تواند آمار مشخصی از این افراد داشته باشد.

پیگیری برگزاری جلسه‌ای با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد به منظور جذب بودجه از دیگر مصوبه جلسه اخیر هیئت مدیره استان بود.

از آنجا که هر حافظ شرکت‌ کننده در طرح ۴ هزار شهید ۴ هزار حافظ، حفظ خود را به نیت یک شهید استان انجام می‌دهد و آن شهید را به عنوان یار معنوی خود انتخاب کرده است، مقرر شد تا هماهنگی‌های لازم برای حضور حافظ در دیدار منظم مهران فاطمی، استاندار یزد با خانواده شهدا فراهم شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha