۲۰۰ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند چهارمحال‌وبختیاری تهیه شد
کد خبر: 4182298
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴

۲۰۰ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند چهارمحال‌وبختیاری تهیه شد

مدیر قرارگاه جهاد اجتماعی کشور بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ایجاد سهولت در ازدواج جوانان، ترویج ازدواج آسان و حمایت از نوعروسان کم‌برخوردار را از جمله اهداف این خیریه دانست و گفت: امروز و همزمان با سفر رئيس‌جمهور، ۲۰۰ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند استان تهیه شد.

توزیع جهیزیه

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، فاطمه چوپانی، مدیر قرارگاه جهاد اجتماعی کشور بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها امروز، ۲۵ آبان ماه در جریان سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: به مناسـبت رزمایش شهدای غزه، طی مراسمی ۲۰۰ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند شامل اقلام اساسی زندگی از جمله فرش، اجاق گاز، جاروبرقی، بخاری گازی ، لباسشویی،  پنکه و... تأمين شد.

وی هدف از اجرای این پویش را ایجاد سهولت در ازدواج جوانـان، ترویج ازدواج آسان و حمایت از نوعروسان کم برخوردار که شرایط مالی مناسب برای تأمین جهیزیه را ندارند، برشمرد و افزود: خیریه آبشار عاطفه‌ها از سال ۱۳۸٠ فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر بیش از ۹۰۰ نمایندگی و ۱۰ هزار پرسنل و بیش از ۳۰۰ هزار نفر را در کشور تحت حمایت دارد.

چوپانی تصریح کرد: هدف این بنیاد کمک به خانواده‌های ایتام، سادات، زنان سرپرست خانوار، نخبگان تحصیلی، ازدواج و تامین جهیزیه، تحکیم بنیان خانواده و فرزندآوری است.

وی با اشاره به تسهیل در امر ازدواج به عنوان یکی از رویکردهای اصلی نهادهای حمایتی و تشکل‌های خیریه، گفت: همزمان با سفر ریاست‌جمهوری به چهارمحال و بختیاری، این بنیاد اقدام به برگزاری نمایشگاه‌های توانمندی کرده و اهدای جهیزیه به مناطق کم‌برخوردار را در رأس کار قرار داده است.

انتهای پیام
captcha