کشورهای اسلامی با شیطنت‌های رژیم صهیونیستی مقابله کنند
کد خبر: 4182591
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کشورهای اسلامی با شیطنت‌های رژیم صهیونیستی مقابله کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: تمامی کشورهای اسلامی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی، نباید فقط به صدور بیانیه اکتفا کنند و باید سعی داشته باشند تا با اقدامات عملی با شیطنت‌های رژیم صهیونیستی مقابله کنند.

حجت الاسلام حسینی، مدیرکل تبلیغات آذربایجان شرقی

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، امروز، 27 آبان ماه در حاشیه تجمع مردم تبریز در حمایت از کودکان و زنان مظلوم غزه همزمان با سراسر کشور، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه تمام کشورهای اسلامی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی، نباید فقط به صدور بیانیه اکتفا کنند، اظهار کرد: باید سعی داشته باشند تا با اقدامات عملی با شیطنت‌های رژیم صهیونیستی مقابله کنند.

وی گفت: با توجه به جنایت‌هایی که رژیم صهیونیستی در غزه انجام می‌دهد، امروز در کل دنیا تجمعی برای محکومیت آن‌ها برگزار شده که در تبریز نیز شاهد این تجمع با عظمت هستیم.

حسینی افزود: امروز مردم تبریز، حمایت‌های خود را از مردم غزه اعلام کردند و با تجمع خود نشان دادند که با تمام وجود آماده جانفشانی هستند و اگر مقام معظم رهبری امر کنند، حاضر هستند که مستقیماً با رژیم صهیونیستی وارد جنگ شوند تا این غده سرطانی را از روی زمین محو کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: حداقل کاری که مردم کشورهای اسلامی می‌توانند در این راستا انجام دهند، تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی است و یا اجازه ندهند که کالا از کشورشان به این رژیم بروند و یا اینکه هواپیماهای آمریکایی از فضای هوایی کشورشان برای رساندن کمک به رژیم کودک‌کش استفاده کند.

انتهای پیام
captcha