تولید دو قطعه موسیقی با موضوع طوفان‌الاقصی در صداوسیمای لرستان
کد خبر: 4185343
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

تولید دو قطعه موسیقی با موضوع طوفان‌الاقصی در صداوسیمای لرستان

مدیرکل صدا‌وسیمای لرستان از رونمایی دو قطعه موسیقی با محوریت مقاومت مردم مظلوم غزه و حماسه طوفان الاقصی در صداوسیمای استان خبر داد.

علی‌‌رضا شیروی، مدیرکل صداوسیمای استان لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از خبرگزاری صدا‌وسیمای لرستان، علیرضا شیروی، مدیرکل صداوسیمای استان لرستان امروز، 11 آذرماه با اشاره به رونمایی دو قطعه موسیقی با محوریت مقاومت مردم مظلوم غزه و حماسه طوفان الاقصی در صداوسیمای استان لرستان، گفت: قطعه موسیقی «وعده حق» ویژه حماسه فلسطین به همت واحد شعر، موسیقی و سرود صداوسیمای استان لرستان تولید شده است.

وی با بیان اینکه این قطعه با آهنگ‌سازی ذبیح‌الله کردعلیوند، تنظیم شهاب عباسیان و خوانندگی محمد فاطمی‌نیا در شورای عالی شعر و موسیقی مراکز تصویب شد، ادامه داد: همچنین شعر این قطعه فارسی سروده محمد فاطمی‌نیا و حامد احمدی است و در ساختار پاپ برای پخش از شبکه‌های سراسری و استانی تولید شده است.

مدیرکل صداوسیمای استان لرستان از رونمایی قطعه موسیقی «مظلوم تاریخ» با موضوع فلسطین و رشادت‌های مردم غزه در صدا‌وسیمای استان خبر داد و گفت: این قطعه نیز با آهنگسازی و تنظیم مجید زند، خوانندگی میثم پوریان و مصطفی چوگان در شورای عالی شعر و موسیقی مراکز تصویب شد.

وی با بیان اینکه شعر این قطعه به زبان فارسی و گویش بختیاری و سراینده شعر فارسی شبنم فرضی‌زاده اردبیلی و شعر بختیاری از حسن بهمنی است، اظهار کرد: این قطعه در ساختار پاپ است و برای پخش از شبکه‌های سراسری و استانی مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha