ملت مقاوم و مقتدر غزه به ریشه رژیم صهیونیستی زده‌اند
کد خبر: 4186592
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
فرمانده کل ارتش:

ملت مقاوم و مقتدر غزه به ریشه رژیم صهیونیستی زده‌اند

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه فعل و انفعالات منطقه اثرات طوفان الاقصی است، گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواهد به هر طریقی تبعات را برای خودشان کم کند. اما اینکه ملت مقاوم و مقتدر غزه به ریشه رژیم صهیونیستی زده‌اند، این دیگر ترمیم ناپذیر است و آن‌ها می‌خواهند هرچه قدر بشود آن را کنترل کنند.

امیر سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در آئین اهدای نشان فداکاری به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و فرماندهان دانش‌آموخته دانشگاه افسری امام علی(ع) که به‌مناسبت روز دانشجو در این دانشگاه برگزار شد گفت: آمادگی رزمی، توان دفاعی و اشراف اطلاعاتی نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در بهترین شرایط ممکن است.

وی همچنین با اشاره به حضور دشمنان و تحرکاتشان در منطقه و وضعیت ایجاد شده برای مردم مظلوم و مقتدر غزه تصریح کرد: طوفان الاقصی نام مبارک و خوبی است که طوفانی را در منطقه و جهان خلق کرد، این رویداد موجب شد تا موجودیت رژیم منحوس صهیونیستی به صورت جدی مورد خطر واقع شود و خودشان نیز سرعت زوال‌شان را به خوبی احساس کرده‌اند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه امروز اربابان و همدستان این رژیم کودک کش، در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار به تکاپو افتاده‌اند، گفت: از همان روزهای اول رئیس جمهور آمریکا با بی شرمی هرچه تمام تر در کنار رژیم منحوس صهیونیستی جهانی، این عنصر منفور جهانی ایستاد و حمایت خود را از جنایات آن‌ها اعلام کرد.

امیر سرلشکر موسوی اذعان کرد: این فعل و انفعالاتی که در منطقه صورت می‌گیرد طبیعتاً اثرات طوفان الاقصی است و رژیم صهیونیستی می‌خواهد به هر طریقی تبعات را برای خودشان کم کند. اما اینکه ملت مقاوم و مقتدر غزه به ریشه رژیم صهیونیستی زده‌اند، این دیگر ترمیم ناپذیر است و آن‌ها می‌خواهند هرچه قدر بشود آن را کنترل کنند.

وی در خصوص آمد و رفت‌هایی که در منطقه انجام می‌شود گفت: بار اول نیست که این اتفاق رخ می‌دهد. در طول ۴۴ سال اخیر ما بارها شاهد آن بوده‌ایم، حتی سنگین‌تر از این را هم دیده‌ایم. وظیفه‌ای که نیروهای مسلح ما از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران دارند و از قبل داشته‌اند و خواهند داشت این است که تمامی تهدیدها را رصد کنند، اشراف اطلاعاتی کامل داشته باشند و کاملاً آمادگی داشته باشند که اگر خطری منافع ملی، حدود و ثغور کشور، آرمان‌ها و ارزش‌های کشور را تهدید کرد در مقابل آن بایستند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه آمادگی کامل برای برخورد با هر نوع تهدید در هر سطحی را داریم گفت: سناریوهای لازم و احتمالات مختلف بررسی شده و برای مقابله با این احتمالات در همه نیروهای ارتش و نیروهای مسلح این آمادگی وجود دارد که به ماموریت خودشان به بهترین نحو ممکن عمل کنند.

سرلشکر موسوی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: دانشگاه افسری امام علی (ع) ۱۱۸۴ فرمانده شجاع شهید را که روزی دانشجوی این دانشگاه بوده‌اند تقدیم کشور و انقلاب کرده است و از این نظر این دانشگاه جایگاه ممتازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی در خصوص اهدای نشان فداکاری به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و فرماندهان دانش‌آموخته این دانشگاه، افزود: در سال ۱۳۹۹ پیشنهاد اهدای نشان و پرچم نشان فداکاری دانشگاه افسری امام علی(ع) تقدیم فرماندهی معظم کل قوا شد و پس از تصویب به این دانشگاه اهدا گردید.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه این مراسم هر ماه در تهران و شهرستان‌ها انجام می‌شود، بیان کرد: این مراسم به پاس قدردانی از شهدا، جانبازان و فرماندهان دانشجوی این دانشگاه در شهرهای نوشهر، شیراز و تهران برگزار شده و امروز نیز به‌مناسبت روز دانشجو در دانشگاه افسری امام علی(ع) شاهد اهدای نشان به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و فرماندهان دانش‌آموخته این دانشگاه از شهرهای اراک، بروجرد، سیرجان، رودبار و قم هستیم.

امیر سرلشکر موسوی تصریح کرد: این مراسم و اهدای نشان فداکاری تا پایان ۱۱۸۴ شهید، جانباز و فرماندهان عالی رتبه دانشگاه افسری امام علی(ع) ادامه خواهد داشت.

در این مراسم که به‌مناسبت روز دانشجو برگزار شد، نشان فداکاری دانشگاه افسری امام علی(ع) توسط فرمانده کل ارتش به خانواده معظم شهیدان محمد فراشاهی، احمد مهرابی، حمیدرضا سهیلیان، سید علی اقبالی و نظامعلی ملکی از شهدای نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی ارتش و همچنین به دو فرمانده جانباز؛ محمد ایران نژاد و سید ابوالقاسم موسوی اهدا شد.

انتهای پیام
captcha