بهره‌مندی 200 آموزگار ابتدایی از طرح «شهر قرآن، شهر نماز» + عکس
کد خبر: 4187094
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

بهره‌مندی 200 آموزگار ابتدایی از طرح «شهر قرآن، شهر نماز» + عکس

طرح «شهر قرآن، شهر نماز» به مدت دو روز در مجتمع آموزشی پالايش نفت آبادان برگزار شد.

طرح «شهر قرآن، شهر نماز»

به گزارش ایکنا، دوره توانمندسازی مربیان قرآنی مدارس ابتدایی با عنوان «شهر قرآن، شهر نماز» با حضور 200 مربی این شهرستان با تدریس مهدی فاضلی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت ریحانةالنبی(س) شهرری و کارشناس تکنولوژی آموزشی به مدت دو روز 18 و 19 آذرماه برگزار شد.

این دوره با حضور مربیان دوره اول ابتدایی مدارس آبادان و مربیان دوره اول و دوم مقطع ابتدایی مجتمع پالایش نفت آبادان با هدف آشنایی با سبک‌های نوین آموزش خلاق قرآن و نماز به کودکان دوره اول ابتدایی برپا شد.

استفاده از بازی در حفظ قرآن کودکان، بهبود ارتباط کودکان با روش‌های خلاق، آسان‌سازی قواعد روخوانی قرآن با استقاده از وسایل ساده مثل لیوان، طلق، شعرهای ساده و بازی‌های شاد از جمله ویژگی‌های این دوره است.

بنابر این گزارش، محسن وزیری، رئیس اداره آموزش شرکت پالایش آبادان درباره برگزاری این دوره با استقبال 200 نفری آموزگاران دوره اول و دوم ابتدايی مجتمع پالایش نفت آبادان و مربيان دوره اول مدارس آبادان گفت: بهترين مقطع سنی آموزش قرآن، نماز و اخلاق به كودكان همين سنين پايه است.

وی ادامه داد: توجه به رشد معنوی و اخلاقی و ارتقای سطح توانمندی قرآن و نماز كودكان بر ما واجب است و اين تغيير و ارتقا جز با آموزش خلاق و همراه‌سازی مربی و مادر ميسر نمی‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha