نوزدهمین هفته فیلم و عکس لرستان آغاز به کار کرد
کد خبر: 4193724
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
با افتتاح نمایشگاه عکس «ایران من»

نوزدهمین هفته فیلم و عکس لرستان آغاز به کار کرد

نمایشگاه هفته عکس لرستان با حضور فرمانده سپاه لرستان با عنوان «ایران من» با ۵۵ قطعه عکس از هنرمندان سراسر کشور در نگارخانه هژبر و زنده‌یاد حسین سپهوند در خرم‌آباد افتتاح شد.

نوزدهمین هفته فیلم و عکس لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، با حضور فرمانده سپاه لرستان نوزدهمین هفته فیلم و عکس لرستان با افتتاح نمایشگاه عکس «ایران من» امروز آغاز به کار کرد.

در این زمینه محسن مرادی، مسئول انجمن سینمای جوان خرم‌آباد گفت: در این نمایشگاه ۵۵ قطعه عکس از هنرمندان ۱۰ استان از جمله لرستان در نگارخانه شهید هژبر و زنده‌یاد حسین سپهوند مجموعه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: همچنین ۳۰ فیلم‌ کوتاه برگزیده هنرمندان انجمن سینمای جوان استان و کشور از امروز تا ۲۷ دی‌ماه در سینما استقلال خرم‌آباد به صورت رایگان از ساعت ۱۵ تا ۱۸ به نمایش گذاشته خواهد شد. 

مرادی افزود: با حضور استاد «علی شاه‌محمدی» از ۲۷ دی‌ماه کارگاه سه روزه فیلم‌نامه‌نویسی در خرم‌آباد برپا می‌شود و فیلم‌نامه‌نویسان از این کارگاه استفاده خواهند کرد.

همچنین اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم گفت: تجربه‌نگاری و به اشتراک گذاشتن آثار عکاسان سراسر کشور در این‌گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند در گسترش هنر عکاسی مؤثر باشد.

انتهای پیام
captcha