کتاب «اخلاق انتخاباتی» تجدیدچاپ شد
کد خبر: 4193859
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
با محوریت گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب

کتاب «اخلاق انتخاباتی» تجدیدچاپ شد

کتاب «اخلاق انتخاباتی» گزیده بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) که از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده، تجدیدچاپ شد.

کتاب «اخلاق انتخاباتی» تجدید چاپ شد

به گزارش ایکنا، مروری بر بیانات و سیره‌ عملی حضرت آیت‌‌الله‌العظمی خامنه‌‌ای(مدظله‌‌العالی) نشان می‌دهد که ایشان از ابتدای رهبری خویش، تأکید بسیاری بر حضور مردم در همه صحنه‌‌ها، به ویژه عرصه‌ انتخابات داشته و به‌ خوبی پیامدهای مثبت و مهم آن را جهت حفظ نظام و کشور تشریح کرده‌اند. بر این اساس، جهت آشنایی عموم مردم به ویژه نسل جوان و فرهیخته‌ کشور، کتاب «اخلاق انتخاباتی» شامل گزیده‌ای قابل توجه از دیدگاه‌های معظم‌له، در چهار فصل تهیه و تدوین شده است.

در فصل اول این کتاب، به وظایف اقشار و گروه‌های مختلف در انتخابات پرداخته شده است، فصل دوم با عنوان «معیار انتخاب اصلح»، ارائه‌کننده ملاک‌ها و معیارهایی است که معظم‌له در انتخابات مختلف درباره‌ نامزدها بیان داشته‌اند و فصل سوم و چهارم نیز دربردارنده توصیه‌ها و هشدارهای ایشان در زمینه‌ انتخابات و حواشی آن است.

یادآور می‌شود، چاپ چهارم کتاب اخلاق انتخاباتی با شمارگان ۲هزار نسخه روانه‌ بازار نشر شده و مخاطبان می‌توانند این کتاب را از کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور و یا پایگاه الکترونیک انتشارات انقلاب اسلامی به نشانی www.khameneibook.ir تهیه کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha