مردم آذربایجان‌شرقی با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
کد خبر: 4196310
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
به‌مناسبت سالگرد قیام تاریخی ۲۹ بهمن

مردم آذربایجان‌شرقی با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: جمعی از مردم استان به‌مناسبت سالگرد قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، با مقام معظم رهبری دیدار و با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید پیمان می‌کنند.

رهبر معظم انقلاب

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، تراب محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، روز گذشته، هفتم بهمن‌ماه، در جلسه هماهنگی دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری، گفت: سال‌جاری دو هزار و ۵۰۰ نفر به نمایندگی از مردم آذربایجان شرقی در چهل‌وششمین سالگرد واقعه ۲۹ بهمن، با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

وی افزود: در بعضی از سال‌های گذشته به دلیل کرونا، توفیق دیدار حضوری میسر نشد و این رویداد به‌صورت ویدئو‌کنفرانس برگزار شد؛ اما سال‌جاری بیستمین دیدار مردم آذربایجان شرقی به شکل حضوری روز ۲۹ بهمن در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

محمدی به نحوه اعزام زائران اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، زائران با استفاده از اتوبوس، قطار، خودروهای شخصی و هواپیما به این دیدار اعزام خواهند شد.

حسن استوار آذر، مسئول کمیته اجرایی دیدار نیز گفت: شش کمیته اجرایی، امنیتی، پشتیبانی، اعزام، فرهنگی و فضای مجازی و اصناف و بازاریان برای انجام هماهنگی لازم پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha