فراخوان صدوپنجمین دوره مسابقات فرهنگی هیئت مذهبی علقمه منتشر شد
کد خبر: 4197039
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

فراخوان صدوپنجمین دوره مسابقات فرهنگی هیئت مذهبی علقمه منتشر شد

از سوی هئیت مذهبی علقمه مازندران، فراخوان صدوپنجمین دورره مسابقه ملی با محوریت دهه مبارک فجر، در پنج بخش نقاشی، فیلم، عکس و دلنوشته‌خوانی منتشر شد.

باقر رزاق‌زاده رئیس هئیت مذهبی علقمه مازندرانباقر رزاق‌زاده، رئیس هیئت مذهبی علقمه مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، فراخوان صد و پنجمین دوره مسابقات هیئت مذهبی علقمه به‌صورت ملی در پنج بخش نقاشی، فیلم و عکس و دلنوشته‌خوانی با عنوان «#جشن ملی مشارکت پرشور و آینده روشن» منتشر شد.
 
وی با بیان اینکه علاقه‌مندان در بخش دلنوشته‌خوانی می‌توانند دلنوشته‌های خود را به شیوه تصویری و یا متن درباره این ایام مبارک به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در بخش فیلم و عکس می‌توانند از حال و هوای دهه فجر در مساجد، محل کار، منزل، محیط تحصیلی، کوچه و خیابان و یا راهپیمایی‌های محل سکونت خود با موبایل به‌صورت افقی فیلم، کلیپ و یا عکس تهیه کرده و برای ما به نشانی و آدرس داده شده به دبیرخانه ارسال کنند.همه سنین می‌توانند در این مسابقه در هر پنج گزینه داده شده به‌صورت اختیاری شرکت کنند.
 
مسئول تشکل‌های مذهبی و قرآنی ستاد امربه معروف و نهی‌از منکر مازندران با اشاره به برگزاری مسابقه پیامکی، اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با پاسخ به سؤال (پیشنهاد و ابتکار نام دهه فجر از کیست؟ و در چه سالی برای جشن‌های انقلاب اسلامی قرار داده شد؟
الف_۱۳۵۷:حضرت آیت الله امام خمینی
 ب_۱۳۵۸:حضرت آیت الله امام خامنه‌ایی
ج_۱۳۵۹: آیت‌الله مفتح
د _۱۳۶۰:حجت الاسلام عبدالمجید معادی خواه
در این مسابقه پیامکی شرکت کنند
 
وی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند فیلم، عکس و دلنوشته به همراه پاسخ صحیح سؤال را تا پایان روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، با ذکر نام و نام خانوادگی، نام شهر، سن و شماره تماس، به آدرس @alghamemazandaran و یا با شماره ۰۹۱۱۵۶۸۴۹۸۷ از طریق پیامک، تلگرام، واتساپ، ایتا، بله، سروش ارسال کنند تا به قید قرعه جوایز نفیسی از سوی این هیئت، دریافت کنند.
 
رزاق‌زاده در پایان با بیان اینکه کسانی که مشخصات کامل خود را ارسال نکنند در سامانه قرعه‌کشی قرار نخواهند گرفت، اظهار کرد: به برندگان در این مسابقه به قید قرعه هدایایی نفیسی اهدا خواهد شد.
انتهای پیام
captcha