وظیفه امروز همگان حضور گسترده در انتخابات است
کد خبر: 4197474
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
امام جمعه خرم‌آباد:

وظیفه امروز همگان حضور گسترده در انتخابات است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی با اشاره به اینکه در کنار ایمان و عمل صالح باید شناخت وظیفه را هم داشته باشیم، گفت: شناخت وظیفه امروز همان حضور گسترده در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، ۱۳ بهمن ماه، در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد، گفت: وظیفه آحاد ملت حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند است.

وی با اشاره به اینکه در کنار ایمان و عمل صالح باید شناخت وظیفه را هم داشته باشیم، ادامه داد: شناخت وظیفه امروز همان حضور گسترده در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

شاهرخی با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند تصریح کرد: هر جا که دشمن مورد هدف قرار داد، بدانید آنجا جبهه خودی است و باید تقویتش کرد.

امام جمعه خرم‌آباد سپس با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: امروز نوک پیکان بدخواهان نظام در داخل و خارج این است که ملت ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری چشمگیر و در انتخابات حضوری حداکثری نداشته باشند.

وی به توطئه‌های گوناگون جهان استکبار علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز تمامی ظالمان و مستکبران جهان در مقابل ایران اسلامی صف کشیده‌اند و ملت ما مقتدر و مستحکم به راهش ادامه می‌دهد.

شاهرخی به مبعث رسول گرامی اسلام اشاره کرد و گفت: بیعت با امامین انقلاب بیعت با رسول گرامی اسلام است و پیام ۱۲ بهمن و ۲۲ بهمن همان آموزه‌های نبوی و مبعث نبوی بوده و هست.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به مظلومیت مردم غزه و فلسطین اشاره کرد و گفت: آنچه که این روزها در حق مردم مظلوم غزه می‌گذرد از حمله به بیمارستان‌ها و مناطق مسکونی همه و همه مصداق بارز نسل کشی است.

انتهای پیام
captcha