مراسم عزاداری شهادت امام کاظم(ع) در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود
کد خبر: 4197935
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷

مراسم عزاداری شهادت امام کاظم(ع) در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود

مراسم عزاداری شب شهادت امام کاظم(ع) در حرم حضرت معصومه(س) با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی میثم مطیعی، مراسم روز شهادت با برپایی دسته عزای خادمان و زائران و برپایی مجالس معارفی و نیز مداحی در داخل حرم مطهر و مراسم شام شهادت در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

مراسم عزاداری شهادت امام موسی‌بن‌جعفر(ع) در حرم مطهر بانوی کرامتبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مراسم عزاداری شهادت امام کاظم(ع) در حرم مطهر بانوی کرامت از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات این حرم مطهر اعلام شد. مراسم شب شهادت امام هفتم دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه بعد از نماز عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی میثم مطیعی برپا می‌شود.

سه‌شنبه مصادف با سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) دسته عزاداری خادمان و زائران حرم حضرت معصومه(س) از ساعت ۹:۱۵ در مسجد امام حسن عسکری(ع) برپا می‌شود و از ساعت ۹:۴۵ به سمت حرم مطهر حرکت می‌کند و در صحن امام رضا(ع) به اقامه عزا می‌پردازد.

سه‌شنبه ۱۷ بهمن‎‌ماه بعد از نماز صبح مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میردامادیان، مراسم قبل از نماز ظهر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادیان و مداحی مسعود زمانی، مراسم عزاداری و مدیحه‌سرایی بعد از نماز عصر با نوای محمدرضا بذری و امیر عباسی و مراسم عزاداری قبل از نماز مغرب با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین جواد اسماعیلی‌نیا و مداحی علی رئوفی در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

مراسم عزاداری شام شهادت امام موسی بن جعفر(ع) نیز سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه بعد از نماز عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی حنیف طاهری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha