مواضع با صلابت رهبر انقلاب در رابطه با آمریکا و صهیونیست‌ها
کد خبر: 4198108
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
صبیه حضرت امام(ره) تأکید کرد:

مواضع با صلابت رهبر انقلاب در رابطه با آمریکا و صهیونیست‌ها

زهرا مصطفوی در جریان دیدار حجت‌الاسلام قمی، معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری ضمن ابراز همدردی با ملت فلسطین و آرزوی پیروزی مقاومت در نبرد اخیر علیه رژیم اشغالگر قدس گفت: مقام معظم رهبری در مواضع خود نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی مثل امام راحل، شجاع و با صلابت هستند.

دیدار حجت‌الاسلام قمی، معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری با زهرا مصطفوی

به گزارش ایکنا، در آستانه ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی، معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری، ظهر امروز، 16 بهمن‌ماه با حضور در منزل زهرا مصطفوی، صبیه حضرت امام خمینی(ره) و دبیرکل اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی حامی فلسطین با وی دیدار و پیرامون تحولات اخیر در نوار غزه و ارتکاب جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین گفت‌وگو کرد.

معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری در این دیدار با ارائه گزارش و چشم‌اندازی از تحولات اخیر نوار غزه، وضعیت مقاومت و همینطور روحیه ملت فلسطین را به رغم جنایات رژیم صهیونیستی بسیار خوب توصیف کرد و پیش‌بینی کرد که فارغ از هر رویدادی اعم از آتش بس که حاصل شود، مقاومت ملت فلسطین پیروز این میدان است و معنای آن چیزی جز شکست رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

در این دیدار زهرا مصطفوی نیز ضمن ابراز همدردی با ملت فلسطین و آرزوی پیروزی مقاومت در نبرد اخیر علیه رژیم اشغالگر قدس، گفت: من برای سلامتی و صلابت مقام معظم رهبری در مقابله با رژیم صهیونیستی دائما دعا می‌کنم. ایشان در مواضع خود نسبت به امریکا و رژیم صهیونیستی مثل امام شجاع و با صلابت هستند.

دیدار حجت‌الاسلام قمی، معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری با زهرا مصطفوی

انتهای پیام
captcha