نمایشگاه قرآن و عترت البرز در ماه رمضان برگزار می‌شود
کد خبر: 4202181
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

نمایشگاه قرآن و عترت البرز در ماه رمضان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در ماه رمضان خبر داد و گفت: امیدواریم با تدابیر خوبی که در این خصوص صورت گرفته است شهروندان استقبال خوبی از این نمایشگاه داشته باشند.

سعید جابری انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز

سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در ماه رمضان خبر داد و گفت: این نمایشگاه با استفاده از ظرفیت فعالان قرآنی استان و نهادها و دستگاه‌های فعال در این عرصه همزمان با سراسر کشور در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شعار نمایشگاه قرآنی امسال «می‌خوانمت» تعیین شده است، افزود: کمیته‌های محتوایی و پیشتیبانی نمایشگاه قرآن کریم برنامه‌های مناسبی برای این دوره از نمایشگاه در نظر گرفته‌اند و همه بخش‌ها تلاش می‌کنند با تدارک برنامه‌های متنوع و فعالیت‌هایی گسترده، پاسخگوی مخاطبان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه باشند.

این مسئول با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور غرفه‌های محصولات فرهنگی، غرفه حجاب و عفاف، غرفه ویژه کودکان و نوجوانان، غرفه پخش فیلم، غرفه فروشگاه کتب علوم قرآنی و... برگزار می‌شود، گفت: بهترین روش برای معرفی قرآن به مردم استفاده از ابراز هنر است به همین جهت ما در نمایشگاه  قرآن کریم سعی می‌کنیم با استفاده از این ابزار مردم را به‌صورت غیرمستقیم به فعالیت در عرصه‌های مختلف قرآنی تشویق کنیم.

جابری‌ انصاری در پایان با توضیح اینکه طرح تعویض قرآن‌های قدیمی با قرآن‌های نو و همچنین طرح تعویض چادرهای کهنه با چادرهای نو در غرفه حجاب و عفاف این نمایشگاه اجرا می‌شود، گفت: امیدواریم با تدابیر خوبی که در این خصوص صورت گرفته است شهروندان استان البرز استقبال خوبی از این نمایشگاه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha