نمایندگان منتخب حوزه‌های انتخابیه خراسان رضوی اعلام شد
کد خبر: 4203046
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

نمایندگان منتخب حوزه‌های انتخابیه خراسان رضوی اعلام شد

نمایندگان منتخب حوزه‌های انتخابیه خراسان رضوی در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

انتخاباتبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، نمایندگان منتخب حوزه‌های انتخابیه خراسان رضوی در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

براین اساس، عثمان سالاری با ۷۶ هزار و ۱۰۲ رأی حائز اکثریت آرا در حوزه انتخابیه تایباد، تربت‌جام، باخرز و صالح‌آباد شد و نماینده منتخب، از مجموع ۱۶۲ هزار و ۱۲۹ رأی مأخوذه در حوزه انتخابیه این منطقه بیشترین رأی را کسب کرده است.

همچنین، امیر توکلی رودی از حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار به دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافت. از مجموع ۹۹ هزار و ۸۵۳ صحیح، با ۴۸ هزار و ۵۷۵ رأی معادل ۴۸.۶۵ درصد آرا، حائز اکثریت آرا شد.

در حوزه انتخابیه سبزوار نیز، از مجموع ۱۷۹ هزار و ۶۶۹ برگ‌رأی، بهروز محبی با ۵۰ هزار و ۶۸۴ رأی و محمدرضا محسنی‌ثانی با ۴۰ هزار و ۵۶۶ بیشترین آراء را کسب کردند و به عنوان نمایندگان منتخب حوزه انتخابیه  سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد برگزیده شدند. 

هادی محمدپور نیز توانست اکثریت آراء را در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان، با کسب ۱۷ هزار و ۷۶۹ رأی کسب کند و به عنوان نماینده منتخب این حوزه انتخاب شود.

سیدیحیی سلیمانی نیز با ۵۱ هزار ۵۷۷ رای و محمد رستمی با ۴۴ هزار و ۱۱۴ رأی دو منتخب مردم حوزه انتخابیه نیشابور در انتخابات مجلس دوازدهم شدند.

همچنین علی آذری با کسب ۲۷ هزار و ۹۹۱ رأی به عنوان نماینده منتخب حوزه انتخابیه قوچان و فاروج انتخاب شد و مجددا به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

این گزارش تکمیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha