راه‌اندازی کارگروه هنر و فرهنگ انجمن نخبگان شاهد و ایثارگر فارس
کد خبر: 4204802
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

راه‌اندازی کارگروه هنر و فرهنگ انجمن نخبگان شاهد و ایثارگر فارس

طی مراسمی و همزمان با هفته بزرگداشت مقام شهدا، کارگروه هنر و فرهنگ انجمن نخبگان شاهد و ایثارگر استان فارس آغاز به کار کرد.

مراسم راه‌اندازی کارگروه هنر و فرهنگ انجمن نخبگان شاهد و ایثارگر فارس، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، آیین تاسیس کارگروه هنر و فرهنگ انجمن نخبگان شاهد و ایثارگران فارس امروز، 21 اسفندماه با حضور سردار ابراهیم بیانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، سردار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، امین رضا ذوالقدر رئیس پارک علم و فناروی، هنرمندان شاهد و ایثارگر در محل پارک علم و فناوری فارس برگزار شد.

ابراهیم بیانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این مراسم با اشاره به نقش انجمن نخبگان شاهد و ایثارگر فارس اظهار کرد: در مسائل گوناگون بنیاد شهید و امور ایثارگران نیازمند کمک و همراهی اعضای جامعه ایثارگری است و نقش‌آفرینی ایثارگران و فرزندان شاهد در حوزه‌های مهمی همچون مسکن، اشتغال، معیشت، فرهنگی و هنری، قضایی خواهد بود.

وی با بیان اینکه دبیرخانه انجمن نخبگان شاهد و ایثارگر فارس مجددا راه‌اندازی شد، ادامه داد: در این انجمن، یک هزار نفر از جامعه ایثارگری فارس در تخصص‌های متعدد ثبت‌نام کرده بودند که انجمن پس از سال‌ها نیمه فعال بودن دوباره آغاز به کار کرده است.

بیانی با اشاره به اینکه با حضور متخصصان ایثارگر یقینا آسیب‌شناسی حوزه ایثار و شهادت انجام خواهد شد، تاکید کرد: در سه مقوله ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، غنی‌سازی اوقات فراغت جامعه ایثارگران و اشتغالزایی نیازمند کمک نخبگان جامعه شاهد و ایثارگر استان هستیم که امیدواریم با تشکیل کارگروه‌های تخصصی ذیل انجمن، بتوانیم به سمت هدف‌های والا گام برداریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در بخش دیگری از سخنان خود بر ترویج هنر سالم و سازنده اسلامی و ایرانی تاکید کرد و گفت: با استفاده از زبان گویا و رسا «هنر» می‌توان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات موثری انجام داد از این رو آماده حمایت و استفاده از ظرفیت ویژه هنرمندان ایثارگر و شاهد در کنار سایر هنرمندان هستیم.

سعیدرضا کامرانی، دبیرکارگروه هنر و فرهنگ انجمن نخبگان شاهد و ایثارگران فارس نیز در این نشست به بیان اهمیت جایگاه هنر در جامعه پرداخت و ظرفیت عظیم هنرمندان ایثارگران استان پرداخت.

انتهای پیام
captcha