پوستر یادواره شهدای رسانه لرستان رونمایی شد
کد خبر: 4205064
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

پوستر یادواره شهدای رسانه لرستان رونمایی شد

آیین رونمایی از پوستر یادواره شهدای رسانه لرستان، امروز، 22 اسفندماه در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد.

اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، 22 اسفندماه در مراسم گرامیداشت روز شهدا و رونمایی از پوستر یادواره شهدای رسانه لرستان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز شهید و تجدید بیعت با امام راحل(ره) و آرمان‌های انقلاب، با اشاره به فعالیت کارگروه ترویج ایثار و شهادت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: برنامه‌های مختلفی در طول سال از سوی این کارگروه برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری چهارمین دوره همایش راه سلیمانی در استان با حضور قوی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه افزود: در طول سال برنامه‌هایی از جمله تجلیل و سرکشی، نظارت، تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای به همت هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی و هنرمندان که همیشه پای کار انقلاب اسلامی بوده و هستند اجرا می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای رسانه لرستان در خردادماه ۱۴۰۳ به همت و پیشنهاد انجمن فعالان رسانه‌ای لرستان، شهادت را یک رسانه دانست و گفت: شهید با شهادتش حق و ارزشمند بودن مسیر را اثبات می‌کند و خبرنگاران می‌توانند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش پررنگی داشته باشند. 

روانشاد ضمن تشکر از خلاقیت انجمن فعالان رسانه‌ای لرستان در برگزاری یادواره شهدای رسانه لرستان بیان کرد: با توجه به اینکه روز خبرنگار به نام خبرنگار لرستانی شهید محمود صارمی نامگذاری شده است جای این برنامه در استان خالی بود. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تأکید کرد: هنرمندان و دستگاه‌های ما همیشه پای کار انقلاب بوده‌ و هستند.

در این مراسم که سردار الهی، فرمانده انتظامی استان، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران حضور داشتند از ایثارگران و فرزندان شهدای شاغل در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تجلیل شد.

همچنین در این مراسم  از خادم‌الشهدا یدالله باقری به پاس تلاش‌های وی به‌‌منظور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا در لرستان و اسماعیل سپهوند، نویسنده کتاب «بلدچی» که جامع‌ترین خاطره‌نگاری دفاع مقدس لرستان را با نگاه متفاوتی به هشت سال جنگ تحمیلی داشته است، تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha