ارسال ۴۵۰ اثر به جشنواره «بر بلندای حضور» در لرستان
کد خبر: 4205168
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

ارسال ۴۵۰ اثر به جشنواره «بر بلندای حضور» در لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از ارسال ۴۵۰ اثر به جشنواره «بر بلندای حضور» در قالب‌ خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، سرمقاله، یادداشت، عکس، موشن‌گرافیک، پادکست، مستند، کلیپ و گزارش ویدئویی مستند خبر داد.

اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، با اشاره به پایان مهلت ارسال اثر به جشنواره بر «بلندای حضور» گفت: ۴۵۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره در خرم‌آباد ارسال شده‌ است.

وی افزود: آثار ارسالی به جشنواره بر بلندای حضور در قالب‌ خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، سرمقاله، یادداشت، عکس، موشن‌گرافیک، پادکست، مستند، کلیپ و گزارش ویدئویی مستند دریافت شده‌ است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به شرکت ۷۳ نفر در این جشنواره اضافه کرد: اختتامیه جشنواره به‌مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در نیمه دوم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

روانشاد با اشاره به اینکه فراخوان شرکت در جشنواره بر بلندای حضور با محوریت انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲ در دی‌ماه منتشر شده بود، افزود: آثار این جشنواره در سه بخش مطبوعات و خبرگزاری‌ها، رسانه‌های دیداری و شنیداری و رسانه‌های اجتماعی دریافت شده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: تمام شرکت‌کنندگان در جشنواره بر بلندای حضور و برگزیدگان این جشنواره به‌صورت ویژه از سوی شورای اطلاع‌رسانی لرستان تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام
captcha