دیدار جامعه قرآنی شیراز با آیت‌الله دژکام برگزار شد
کد خبر: 4206094
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵

دیدار جامعه قرآنی شیراز با آیت‌الله دژکام برگزار شد

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، دیدار جامعه قرآنی شیراز با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برگزار شد.

دیدار جامعه قرآنی شیراز با آیت‌الله دژکام، حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، دیدار جامعه قرآنی شیراز با آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز امشب، 27 اسفندماه همزمان با اختتامیه جشنواره قرآن و عترت «باران وحی» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

سیدحمید موسوی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایکنا گفت: امسال ششمین دیدار جامعه قرآنی استان با نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد که نخستین بار در سال 96 با حضور مرحوم آیت‌الله ایمانی،‌ امام جمعه فقید شیراز چنین مراسمی برگزار شد.

سیدحمید موسوی با یادآوری اینکه این برنامه از سال 98 تاکنون با حضور آیت‌الله دژکام برگزار شد، افزود: به دلیل شیوع کرونا دو سال در اجرای این برنامه وقفه ایجاد شد اما از سال 1401 این برنامه مجدداً اجرا شد.

وی تصریح کرد: این برنامه به تأسی از دیدار هر ساله جامعه قرآنی کشور با رهبر معظم انقلاب در ماه مبارک رمضان، در استان فارس اجرا می‌شود که امسال در کنار این دیدار، اختتامیه جشنواره قرآنی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس برگزار شد.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از برگزیدگان و  داوران جشنواره قرآن و عترت «باران وحی» تقدیر به عمل آمد و سپس از پوستر طرح زندگی با آیه‌ها با عنوان «مسطورا» رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha