اسکان شبانه بیش از ۲۵۰۰ زائر در حرم حضرت معصومه(س)
کد خبر: 4206779
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲
مسئول واحد خدمات زائران خبرداد؛

اسکان شبانه بیش از ۲۵۰۰ زائر در حرم حضرت معصومه(س)

مسئول واحد خدمات زائران حرم مطهر بانوی کرامت گفت: هر شب بیش از دو هزار و 500 نفر در شبستان امام خمینی(ره) و زائرسرای کوثر اسکان داده می‌شوند.

اسکان زائرانبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، غلامرضا قربان‌رعیت، مسئول واحد خدمات زائران حرم مطهر بانوی کرامت در گفت‌وگویی گزارشی از خدمات حرم مطهر در ماه مبارک رمضان ارائه و اظهار کرد: تیمی به نمایندگی از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم به‌منظور تسهیل اسکان زائران نوروزی فعالیت خود را از ۲۸ اسفندماه در حرم مطهر آغاز کرده است و تا پایان تعطیلات در حرم بانوی کرامت مستقر خواهد بود.

وی گزارشی از استقرار تیم فرهنگیان و ارائه خدمات اسکان زائران نوروزی و معرفی خانواده‌ها برای اسکان در مدارس آموزش‌وپرورش ارائه کرد و گفت: این گروه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب در صحن جوادالائمه(ع) و مقبره ۳۵ صحن امام رضا(ع) مستقر و با شماره تماس‌های داخلی ۳۷۱۷۵۸۲۲ و ۳۷۱۷۵۴۲۶ پاسخگوی زائران محترم هستند.

مسئول واحد خدمات زائران حرم مطهر بانوی کرامت به استقرار اکیپ اورژانس اجتماعی در رینگ یک حرم مطهر اشاره کرد و افزود: این اورژانس با تعاملات انجام شده با استانداری و مسئولان بهزیستی از ۲ فروردین‌ماه تا پایان تعطیلات نوروزی در ساعت‌های خاص به‌صورت پاره‌وقت در صحن جوادالائمه(ع) مستقر است.

قربان رعیت در بخش پایانی سخنان خود گزارشی از استقرار شبانه زائران در حرم مطهر ارائه و تصریح کرد: هر شب بیش از ۲۵۰۰ نفر در شبستان امام خمینی(ره) و زائرسرای کوثر حرم اسکان داده می‌شوند.

انتهای پیام
captcha