اقامه نماز عید فطر در بیش از یک هزار نقطه لرستان
کد خبر: 4208410
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲

اقامه نماز عید فطر در بیش از یک هزار نقطه لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از اقامه نماز عید سعید فطر در بیش از یک هزار نقطه استان خبر داد و گفت: این مراسم در خرم‌آباد به امامت حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی در مصلی الغدیر برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستانحجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به اینکه نماز عید فطر همزمان با سراسر کشور در مساجد و مصلی‎های استان لرستان نیز اقامه خواهد شد، گفت: در استان لرستان بیش از یک هزار و 400 مسجد میزبان برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان و لیالی قدر بودند و برای عید سعید فطر نیز این مساجد میزبان نمازگزاران خواهند بود و نماز عید سعید فطر توسط ائمه جمعه و جماعت و مبلغان اقامه خواهد شد.

وی با بیان اینکه البته در اکثر شهرستان‌های استان برنامه محوری اقامه نماز عید فطر در مصلی‌ها و به امامت ائمه جمعه برگزار خواهد شد، افزود: در بقیه مساجد نیز آمادگی برای اقامه نماز عید فطر وجود دارد.

قدرتی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع قدس و فلسطین و اینکه موضوع فلسطین امروز نه تنها مسئله اول جهان اسلام بلکه به مسئله اول تمام جهان تبدیل شده است، ادامه داد: همه ادیان و مذاهب از مردم مظلوم و بی‎دفاع غزه در برابر رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی حمایت می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه نام‌گذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس از ابتکارات بی‌نظیر حضرت امام خمینی(ره) بود که امروز به نماد ایستادگی در برابر استکبار جهانی و اسرائیل غاصب تبدیل شده است، اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مستشاران ایرانی در کنسولگری ایران در دمشق سوریه را محکوم کرد و افزود: با توجه به جنایاتی که رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه مردم غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی و همچنین به شهادت رساندن جمعی از مستشاران نظامی ایران در سوریه انجام داده است، ضرورت دارد مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پرشور و باشکوهی داشته باشند و با حضور خود در این مراسم خشم و انزجار خود از جنایات‌های اسرائیل را اعلام کنند.

یادآور می‌شود، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان خرم‌آباد، 17 فروردین‌ماه از ساعت 11 در محل میدان شهدا آغاز و تا مصلی الغدیر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha