کد خبر: 4222565
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹
به مناسبت دهه ولایت؛

۱۴ زندانی در قم آزاد شدند

۱۴ زندانی در قم آزاد شدند ۱۴ نفر از زندانیان غیر عمد قم به مناسبت دهه ولایت در این استان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم، در راستای تاکیدات دادستان مرکز استان برای رسیدگی به مشکلات زندانیان و کاهش جمعیت کیفری، با ملاقات حضوری معاون دادستان و قضات نظارت بر زندان‌های قم با مددجویان، به مناسبت دهه ولایت، به ۱۴ نفر مرخصی منجر به آزادی اعطا شد.
 
بر اساس این گزارش، تعدادی از زندانیان نیز از مرخصی و سایر ارفاق‌های قانونی بهره‌مند شدند.
انتهای پیام
captcha