
به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم، در راستای تاکیدات دادستان مرکز استان برای رسیدگی به مشکلات زندانیان و کاهش جمعیت کیفری، با ملاقات حضوری معاون دادستان و قضات نظارت بر زندانهای قم با مددجویان، به مناسبت دهه ولایت، به ۱۴ نفر مرخصی منجر به آزادی اعطا شد.
بر اساس این گزارش، تعدادی از زندانیان نیز از مرخصی و سایر ارفاقهای قانونی بهرهمند شدند.
انتهای پیام