به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیین تجلیل از برگزیدگان دوره «رویداد فناورانه» با محوریت مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی با حضور مجید محمدرضاخانی، معاون برنامهریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم؛ علی مومن حجازی، رئیس سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری قم؛ علی رمضانی، رئیس سازمان سرمایهگذاری و اعضای هیئت مدیره سازمان فناوری و اطلاعات روز گذشته 28مردادماه در سالن جلسات سازمان فاوا شهرداری قم برگزار شد.
در این جشنواره که به همت سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری قم و مشارکت مرکز رشد دانشگاه قم، اداره کل ارتباطات شهرداری قم، مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر قم، سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی برگزار شد، از ۳ تیم در بخش تولید محتوا و ۴ تیم در بخش ایده فناورانه تحت عنوان ایده برتر تجلیل شد.
در بخش پایانی این مراسم نیز ضمن تجلیل از رتبههای اول تا سوم هر یک از حوزههای اصلی و اهدای جوایز به برگزیدگان، از متولیان برگزاری این جشنواره تقدیر و تشکر شد.
انتهای پیام