کد خبر: 4232485
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵

آیین تجلیل از برگزیدگان دوره «رویداد فناورانه» برگزار شد

آیین تجلیل از برگزیدگان دوره «رویداد فناورانه» با محوریت مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی به همت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم برگزار شد.

آیین تجلیل از برگزیدگان دوره «رویداد فناورانه»به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیین تجلیل از برگزیدگان دوره «رویداد فناورانه» با محوریت مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی با حضور مجید محمدرضاخانی، معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم؛ علی مومن حجازی، رئیس سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری قم؛ علی رمضانی، رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و اعضای هیئت مدیره سازمان فناوری و اطلاعات روز گذشته 28مردادماه در سالن جلسات سازمان فاوا شهرداری قم برگزار شد.

در این جشنواره که به همت سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری قم و مشارکت مرکز رشد دانشگاه قم، اداره کل ارتباطات شهرداری قم، مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر قم، سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی برگزار شد، از ۳ تیم در بخش تولید محتوا و ۴ تیم در بخش ایده فناورانه تحت عنوان ایده برتر تجلیل شد.

در بخش پایانی این مراسم نیز ضمن تجلیل از رتبه‌های اول تا سوم هر یک از حوزه‌های اصلی و اهدای جوایز به برگزیدگان، از متولیان برگزاری این جشنواره تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام
captcha