به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، آیین اختتامیه چهارمین سوگواره شعر فاطمی «یاس کبود» در دانشگاه علوم پزشکی لرستان، با حضور مهناز مردانی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، حجتالاسلام والمسلمین فاطمی نیک، معاون نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، محمد شریف مالمیر، مدیر حوزه ریاست دانشگاه و سایر اعضا امروز دوشنبه، 12 آذرماه در سالن آمفی تئاتر مجتمع آموزشی گلدشت برگزار شد.
در این برنامه که با قرائت وحید کرمی، اجرا و شعرخوانی محمد تقی عزیزیان زمانه، نینوازی تارخ ملکشاهی و مداحی حسین غلامی برگزار شد، نفرات برگزیده سوگواره معرفی و از آنها تجلیل شد.
اسامی نفرات برگزیده به شرح زیر است:
بخش دانشجویان
ریحانه اصفهانی
علی رضایی پور
هانیه همتیان
فاطمه سادات رحیم زاده
آناهیتا آزادبخت
بخش کارکنان
سیده فاطمه موسوی
غلامرضا پارسا سرشت
زهرا شیری
سیما فرزام
زهرا نوروزی
یادآور میشود، از آقایان محمدتقی عزیزیان زمانه و عزیز کلهر نیز به عنوان شاعران برجسته استان تجلیل شد.
انتهای پیام