کد خبر: 4323316
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۴ - ۱۷:۱۷

سومین دوره انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم‌نهاد در فارس برگزار شد

سومین دوره انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم‌نهاد در شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد استان فارس با حضور هفت نامزد و نمایندگان بیش از ۴۰ سازمان مردم‌نهاد برگزار شد.

سومین دوره انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم‌نهاد در فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سومین دوره انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم‌نهاد در شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد استان فارس با حضور هفت نامزد و نمایندگان بیش از ۴۰ سازمان مردم‌نهاد امروز، 25 آذر در شیراز برگزار شد.

حجت‌الله رضایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در این نشست با اشاره به اهمیت جایگاه سازمان‌های مردم‌نهاد در عصر تحولات نوین و به‌ویژه در دوران هوش مصنوعی، تأکید کرد: دولت‌ها بدون نقش‌آفرینی این تشکل‌ها قادر به تحقق اهداف ترسیم‌شده نخواهند بود. 

وی ضمن تمجید از عملکرد و توانمندی سازمان‌های مردم‌نهاد استان فارس، بر ضرورت ارتقای مشارکت اجتماعی و پرهیز این تشکل‌ها از ورود به بازی‌های سیاسی تأکید کرد و نقش آنان را در مطالبه‌گری از دولت و مسئولان برجسته دانست.

یادآور می‌شود، پس از سخنان نامزدها و ارائه دیدگاه‌های آنان، رأی‌گیری از نمایندگان تشکل‌های حاضر انجام شد که در پایان، محمدعلی فهیمی و محمدرضا پاسداری به‌عنوان اعضای اصلی و محمدباقر همت به‌عنوان عضو علی‌البدل شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد استان فارس انتخاب شدند.

انتهای پیام
دبیر:
زهرا عسکری
captcha