با حضور خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس، علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش،یادواره معلم شهید حسین بابری از شهدای نا آرامیهای دیماه مرودشت، دوشنبه ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۴ همزمان با چهلمین روز شهادت وی، در باشگاه فرهنگیان شیراز برگزار شد.