به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی استان قم، پیرو تأکیدات رئیس جمهور و استاندار قم در خصوص حضور مستمر مسئولین در میان مردم و پاسخگویی بیواسطه، و در راستای تداوم ملاقاتهای مردمی مدیران دستگاههای اجرایی استان، «میز ارتباطات مردمی و ملاقات چهره به چهره در رزمگاه شبانه» در موکب ایران من، غرفه ارتباطات مردمی واقع در خیابان صدوقی، نبش کوچه ۳۵ با حضور محمدزاده، مدیر کل بهزیستی قم، معاونین و رئیس اداره پذیرش و گروه های هدف برگزار شد.
مددجویان و عموم مردم با حضور در این برنامه مطالبات و درخواست های خود را مطرح کردند. عطیه نمازی، مدیر کل دفتر بازرسی استانداری و همکاران وی نیز در این برنامه حضور فعال داشتند. این دومین میز خدمت شبانه مدیران بهزیستی قم در موکب ایران من است.
انتهای پیام