کد خبر: 4360224
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۵ - ۱۹:۴۷

گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عربستان

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی عصر امروز چهارشنبه طی یک تماس تلفنی گفت‌وگو کردند.

گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عربستان

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، عباس عراقچی در این گفت‌وگو، همتای عربستانی خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفت‌های حاصل‌شده در اجرای تفاهمات مورد توافق و رایزنی‌های انجام‌شده در این چارچوب قرار داد.

طرفین همچنین ضمن بررسی آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی، بر اهمیت تداوم رایزنی‌ها، حفظ کانال‌های دیپلماتیک و تقویت همکاری‌های مشترک به‌منظور حمایت از ثبات منطقه‌ای، پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تأکید کردند.

انتهای پیام
دبیر:
مهدی مخبری
captcha