
به گزارش ایکنا، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه در بدو ورود سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان به عراق در پیامی به زبان عربی در شبکه ایکس نوشت:
«سلام بر کشور بزرگ و برادر، عراق؛
به همراه وزیر محترم امور خارجه وارد بغداد شدیم. پس از ادای احترام به فرماندهان نصر، دیدارهایی با برادران عراقی خود از جمله با رئیسجمهور، نخستوزیر و وزیر امور خارجه خواهیم داشت.
توسعه روابط با عراق، کشوری که با آن پیوندهای عمیق فرهنگی و تمدنی داریم، همواره در صدر اولویتهای تهران باقی خواهد ماند.»