رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجانغربی گفت: تاکنون بیماری کرونا از سوی مردم جدی گرفته نشده و همین موضوع باعث مشکلتر شدن کنترل بیماری شده و باید مردم اطلاع داشته باشند که اگر در خانه بمانند و کمپین در خانه ماندن را انجام دهند چرخه انتقال بیماری شکسته و کنترل آن راحتتر خواهد بود.
کد خبر: ۳۸۸۳۳۰۹ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۱۵