بستری شدند

برچسب ها - بستری شدند

21 بیمار کرونایی در قم بستری شدند

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تمامی کسانی که با علائم کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کرده، بستری شدند.
کد خبر: ۳۹۰۳۸۱۸    تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۲۰