معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد: بازمانده از آموزش باید به بازمانده از یادگیرى تبدیل شود و نقشهاى عوامل اجرایی و آموزشی مدارس را بر این اساس تغییر دهیم و پس از تامین ابزار و تجهیزات آموزشی، مرحله بعدی این است که اطمینان پیدا کنیم که یادگیرى در دانش آموزان اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۳۹۵۴۸۱۳ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۳۰