فرماندار فاروج

برچسب ها - فرماندار فاروج

استفاده از آموزه‌های دینی در اولویت کار مدیران قرار گیرد

گروه سیاسی: استاندار خراسان شمالی گفت: استفاده عملی از آموزه‌های دینی در اولویت کار مدیران قرار گیرد و آنان سلامت نفس را از خود شروع کنند.
کد خبر: ۱۳۲۶۵۵۷    تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۱