ولی سعیدی از مبارزان انقلابی شهرستان نورآباد گفت: در زندان ساواک همواره قرآن ورد زبان من بود و انس خاصی با آیات سوره توبه که به انسانها دستور جهاد میدهد، داشتم، بهطوری که این آیه بیانگر آن است که اگر دیدید جامعه در حال ظلم و ستم است باید جهاد کنید.
کد خبر: ۴۰۳۵۳۸۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۲