مدیرکل صداو سیمای خوزستان به ایکنا خبر داد:
کانون خبرنگاران نبأ: مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان از تهیه و ساخت برنامه ای با عنوان «دانشجو» همزمان با آغاز فعالیت دانشگاه ها توسط صدا و سیمای مرکز خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۷۷۴۰۵ تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۱۰