فلسفه تلخی

برچسب ها - فلسفه تلخی

فلسفه تلخى ‏ها و ناگوارى ‏های زندگی ما !

همه ما در زندگی با ناملایمات و مشکلاتی در طول زندگی دست و پنجه نرم کرده و می کنیم و در خیلی مواقع هم از این بابت شاکی بوده ایم و اگر خیلی آدم خوب و خدا محوری باشیم و این گلایه و شکایت را به زبان نیاوریم، در دل خود و هنگامه های نجوا کردن با خدا این علامت سؤال برایمان وجود دارد که چرا انقدر سختی و مشکلات؟!! دیگه خسته شدم، چرا من؟! چرا من آنقدر مشکل دارم و ...
کد خبر: ۳۵۸۲۷۶۸    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۲۱