حضور «محمدحسین سعیدیان» در جلسه شاگردش + صوت و عکس
کد خبر: 3554242
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

حضور «محمدحسین سعیدیان» در جلسه شاگردش + صوت و عکس

گروه جلسات و محافل: جلسه قرآن شهاد زمانی، قاری ممتاز و مدرس قرآن کریم، شب گذشته 24 آذر ماه در مسجد قائم(عج) با حضور محمدحسین سعیدیان قاری و داور بین المللی برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه قرآن شهاد زمانی، قاری ممتاز و مدرس قرآن کریم، شب گذشته 24 آذر ماه در مسجد قائم(عج) واقع در نارمک، چهارراه تلفنخانه، پس از نماز مغرب و عشاء با حضور محمدحسین سعیدیان برگزار شد.

حضور«سعیدیان» در جلسه شاگرد خود+صوت و عکس

 مسجد قائم(عج) یکی از مساجد فعال زمینه آموزش قرآن کریم در سطح شهر تهران است که بصورت دوره‌ای، کلاس های آموزشی روخوانی، روانخوانی و تجوید در آن برگزار می‌شود. همچنین، از جمله فعالیت‌های این مسجد، برپایی کرسی‌های تلاوت در روزهای چهارشنبه، پس از نماز مغرب و عشاء است که قاریان خوشخوان مسجد، به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید می‌پردازند.

جلسه قرآن تخصصی صوت و لحن شهاد زمانی، از جمله دیگر برنامه های مسجد است که چهارشنبه ها(نیمه اول سال دوساعت قبل از اذان مغرب و نیمه دوم سال، پس از نماز مغرب و عشاء) برگزار می‌شود.

مهمان شب گذشته این جلسه قرآن، مهمانی ویژه بود و حضور محمدحسین سعیدیان جلسه یکی از شاگردان خود، باعث خوشحالی قرآن آموزان این مجموعه گردید و جلسه صمیمی و گرمی برپا شد.

حضور«سعیدیان» در جلسه شاگرد خود+صوت و عکس

همچنین، حسن ختام این جلسه، تلاوت محمد حسین سعیدیان بود که آیاتی از سوره مبارکه زمر، بلد وکوثر را تلاوت کرد و تلاوتی ماندگار در این جلسه از خود به یادگار گذاشت که در ادامه ارائه می‌شود.

کد
دریافت


مطالب مرتبط
captcha