تلاوت حمید شاکرنژاد در جلسه سعید حاجیان + صوت
کد خبر: 3554384
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۸

تلاوت حمید شاکرنژاد در جلسه سعید حاجیان + صوت

گروه جلسات و محافل: جلسه قرآن سعید حاجیان، حافظ و قاری ممتاز، 26 آذرماه با حضور قاریان و حافظان از سنین مختلف و با حضور حمید شاکرنژاد، قاری بین‌المللی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه قرآن سعید حاجیان، حافظ و قاری ممتاز کشوری، روز گذشته، 26 آذرماه، با حضور قاریان و حافظان از سنین مختلف، در موسسه السدید واقع در تهران، میدان شهدا، خیابان مجاهدین اسلام، خیابان ایران، کوچه دکتر سنگ، از ساعت 9:30 الی 12 برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که با حضور مهدی توکلی، از محققان و سخنرانان برجسته کشور برگزار شد، حافظان جلسه به ارائه محفوظات خود به سرگروه های خود پرداختند و حاجیان، اطلاعات و برنامه های موسسه  را برای مهدی توکلی تشریح کرد.

تلاوت حمیدشاکرنژاد در جلسه سعید حاجیان+صوت و عکس

در ادامه، جلسه شکل رسمی تری به خود گرفت و سعید حاجیان به توضیح دوره سوم طرح بصائر پرداخت و گفت: در دوره بصائر، با توجه به حدیث ثقلین به تبیین جایگاه عترت در کنار قرآن کریم پرداخته می‌شود و الحمدلله دو دوره آن برگزار شده است و با استقبال بسیار حافظان و قاریان مواجه شده است.

حاجیان ادامه داد: افرادی که در این دوره ها غیبت نداشته باشند و در پایان، با موفقیت از دوره بیرون آیند، به سفر زیارتی عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

در ادامه، سعید حاجیان، از حافظان موسسه دعوت کرد تا به ارائه محفوظات خود بپردازند. همچنین، حاجیان، به یکی از حافظان جلسه که به تازگی حفظ کل را تمام کرده بود، هدیه ای ویژه داد و مورد تشویق حاضران در جلسه قرار گرفت.

تلاوت حمیدشاکرنژاد در جلسه سعید حاجیان+صوت و عکس

باحضور حمید شاکرنژاد، قاری بین المللی، در جلسه، قاریان جلسه به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند و مورد تشویق حاضران قرار گرفتند؛ سپس حمید شاکرنژاد، ضمن تبریک اعیاد و خداقوت به سعید حاجیان، جهت برپایی جلسات قرآنی، آیاتی از سوره مبارکه نحل را تلاوت کرد، که در ادامه ارائه می‌شود.

کد
دریافت

مطالب مرتبط
captcha