جلسه قرآن «مهدی برقعی» با سابقه 18 ساله در غرب تهران + صوت و عکس
کد خبر: 3557807
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

جلسه قرآن «مهدی برقعی» با سابقه 18 ساله در غرب تهران + صوت و عکس

گروه جلسات و محافل: جلسه قرآن مهدی برقعی، قاری و مدرس قرآن کریم، با حضور اساتید و قاریان در حسینیه جان نثاران حضرت ابوالفضل العباس(ع) در غرب شهر تهران، سال هاست که به آموزش قرآن به علاقه مندان می پردازد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه قرآن مهدی برقعی، قاری و مدرس قرآن کریم، شب گذشته نهم دی ماه، با حضور اساتید و قاریان در حسینیه جان نثاران حضرت ابوالفضل العباس(ع) واقع در خیابان آزادی، بلوار استاد معین، خیابان هاشمی، میدان هاشمی، از ساعت ۱۸ الی ۲۰ برگزار شد.

جلسه قرآنی صمیمی با سابقه 18 ساله در غرب تهران+صوت و عکس

در این جلسه قرآن، اعضا به ارائه تلاوت های تقلیدی از اساتید مصری پرداختند و برقعی، نفس به نفس نکات صوت و لحنی آنها را متذکر شد. از جمله نکاتی که برقعی به آنها اشاره کرد، رعایت توازن مدود، استفاده از تحریرهای فاق دار و طمانینه و آرامش بیشتر در تلاوت قرآن کریم بود.

این جلسه قرآن، با حضور میهمانان ویژه ای همچون نصرت الله عارف حسینی، محمودرضا بیژنی، سعید شاملو، محمد کاکاوند و هادی برقعی برگزار شد.

مهدی برقعی از شاگردان مرحوم استاد ابراهیم پورفرزیب(مولایی) در زمینه علوم قرائات مختلف و مرحوم مهدی ابدی، محمدعباسی و علی اکبر حنیفی است و حدود 18 سال است که در این حسینیه، جلسه داری می‌کند.

جلسه قرآنی صمیمی با سابقه 18 ساله در غرب تهران+صوت و عکس

یادآور می‌شود، جلسه قرآن مهدی برقعی، قاری و مدرس قرآن کریم، پنجشنبه ها در حسینیه جان نثاران حضرت ابوالفضل العباس(ع) واقع در خیابان آزادی، بلوار استاد معین، خیابان هاشمی، میدان هاشمی، از ساعت ۱۸ الی ۲۰  برگزار می‌شود.

در پایان تلاوت مسعود گرسویی و سعید شاملو ارائه می‌شود.

مسعود گرسویی

کد

دریافت

سعید شاملو

کد

دریافت


مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین برقعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۱۵:۳۳
0
0
محمدرضا مهدی و حامد عزیز شماها افتخار و جان من هستید ... دوستدار شما و دعاگوی همیشگی شما و خانواده محترمتان:عمویتان حسین برقعی
captcha