مراسم ختم دوره قرآن جلسه احمد مرادی برگزار شد
کد خبر: 3557559
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰

مراسم ختم دوره قرآن جلسه احمد مرادی برگزار شد

گروه جلسات و محافل: مراسم ختم دوره تلاوت و انس با قرآن کریم، احمد مرادی، قاری ممتاز و مدرس قرآن کریم و از شاگردان مرحوم استاد مولایی، با حضور اساتید و قاریان و حافظان ممتاز و بین‌المللی، در موسسه احسن الحدیث برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم ختم دوره تلاوت و انس با قرآن کریم، احمد مرادی، قاری ممتاز و مدرس قرآن و از شاگردان مرحوم استاد مولایی، شب گذشته هفتم دی ماه، با حضور اساتید و قاریان و حافظان ممتاز و بین‌المللی، در موسسه احسن الحدیث، واقع در میدان امام حسین(ع)، خیابان 17شهریور، خیابان صفای شرقی از ساعت 19 الی 22:30 برگزار شد.

//مراسم ختم قرآن کریم جلسه احمد مرادی برگزار شد

در این مراسم پس از تلاوت سوره های پایانی قرآن کریم، قاریان میهمان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند. در این مراسم که با اجرای محمدهادی صلح‌جو برگزار شد، مهدی عادلی، علی فرهادی، سیدعباس حسینی، سعید پرویزی، محمدهادی صلحجو، حمیدرضا احمدی‌وفا، آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کردند. همچنین جهانبخش فرجی، قاری بین المللی قرآن کریم در این مراسم حضور داشت.

//مراسم ختم قرآن کریم جلسه احمد مرادی برگزار شد

همچنین، علی خشنود، قاری ممتاز کشورمان دقایقی به ابتهال‌خوانی در مدح پیامبر اکرم(ص) پرداخت و گروه‌های همخوانی «اسماءالحسنی» و «سبیل الرشاد»، تلاوتی از مصطفی اسماعیل را به صورت تقلیدی همخوانی کردند.

همچینین، در خلال تلاوت‌ها، سیدمحسن موسوی‌بلده، پیشکسوت قرآنی، دقایقی به سخنرانی درباره اهمیت جلسات قرآنی، شأن و منزلت اساتید قرآنی و اهمیت آشنایی قاریان با طرق مختلف حفص پرداخت.

//مراسم ختم قرآن کریم جلسه احمد مرادی برگزار شد

در پایان این مراسم، سیدعباس میرداماد، دعای ختم قرآن کریم را خواند و میهمانان سر سفره اطعام قرآن کریم، پذیرایی شدند.

در ادامه تلاوت‌های این مراسم ارائه می‌شود.

مهدی عادلی

کد
دریافت

حمیدرضا احمدی وفا
کد
دریافت
سبیل الرشاد
کد
دریافت
مطالب مرتبط
captcha