راهیابی ۴۲ دانش‌آموز محلاتی به مرحله استانی جشنواره گل‌های محمدی(ص)
کد خبر: 3739666
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

راهیابی ۴۲ دانش‌آموز محلاتی به مرحله استانی جشنواره گل‌های محمدی(ص)

گروه فعالیت‌های قرآنی - در مرحله شهرستانی پنجمین جشنواره گل‌های محمدی (ص) و فاطمی (س) ۱۱۰ نفر برگزیده شدند که از این تعداد ۲۱ نفر دختر و ۲۱ نفر پسر به مرحله استانی راه پیدا کردند.

راهیابی 42 دانش‌آموز محلاتی به مرحله استانی جشنواره گل‌های محمدی(ص)

به گزارش خبرگزاری ایکنا از استان مرکزی، اختتامیه مرحله شهرستانی پنجمین جشنواره گل‌های محمدی(ص) و فاطمی(س) عصر شنبه ۲۷ مردادماه در سالن حضرت زینب(س) شهرستان محلات برگزار شد.
حسن قمری فرماندار محلات در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور، آنان را اسوه‌های صبر و استقامت خواند و گفت: قطعا صبر و بردباری آزادگان برگرفته از مفاهیم قرآنی است. الگویی که امروز در محلات در حال انجام است با تلاش متولیان این امر در حال تبدیل شدن به یک الگوی کشوری است.

راهیابی 42 دانش‌آموز محلاتی به مرحله استانی جشنواره گل‌های محمدی(ص)
وی افزود: همه ما در تلاش هستیم تا قرآن را در سطح جامعه و نظام اسلامی گسترش دهیم. گسترش قرآن کریم امر پسندیده‌ای است اما آنچه در این موضوع حائز اهمیت است جاری شدن مفاهیم قرآنی در زندگی ماست.
فرماندار محلات تصریح کرد: در روایات داریم که اگر خواستی با خدا صحبت کنی، نماز بخوان و اگر خواستی خداوند با تو صحبت کند قرآن بخوان. بایستی تلاش کنیم هم قرآن را بیاموزیم و هم در آن تدبر کنیم. شاید اگر مفاهیم قرآنی در زندگی ما به نحو احسن جاری می‌شد امروز شاهد گرفتاری‌ها و مشکلات در سطح کشور نبودیم.
به گزارش ایکنا در این دوره ۳۲۰ نفر از دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۱۷۰ نفر دختر و ۱۵۰ نفر آن‌ها پسر هستند. در مرحله شهرستانی ۱۱۰ نفر برگزیده شدند که از این تعداد ۲۱ نفر دختر و ۲۱ نفر پسر به مرحله استانی راه پیدا کردند. در بخش هنری ۸۰ نفر با یکدیگر به رقابت پرداختند که از این تعداد ۴۲ نفر دختر و ۳۸ نفر پسر هستند.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha