
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از قم، حجتالاسلام محمد صادق صالحیمنش، استاندار قم دیشب، 8 دی با حضور در منزل جانباز سرافراز جواد فرحی از مقام شامل ایثارگران تجلیل کرد. ما هرچه داریم به برکت حضور عزیزان ایثارگر و دعای خیر آنان است.
وی با قدردانی از ایثار و فداکاری جانبازان، اضافه کرد: ما باید قدردان این ایثارگران باشیم و خواهیم بود.
در این دیدار، جانباز جواد فرحی از حضور حجتالاسلام والمسلمین صالحی منش، استاندار قم تقدیر کرد و گفت: با تمام وجود در خدمت مسئولان جهت عمران و آبادی استانمان هستیم.