
به گزار ش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از لرستان، منتخبان مرحله مدرسهای مسابقات قرآنی تبیان، اشراق، نسیم و قرائت قرآن ویژه طلاب مدرسه علمیه بنتالرسول(س) شهرستان الشتر جهت راهیابی به مرحله استانی این مسابقات قرآنی معرفی شدند.
بنا بر این گزارش، صغری حسنوند در رشته نسیم اول شد، زهرا حاتمیفرخی در رشته نسیم دوم شد و فرشته نظرپور نیز در رشته نسیم سوم شد.
همچنین، زهرا حاتمیفرخی در رشته قرائت قرآن اول و فرزانه یوسفوند در رشته قرائت قرآن این دوره از مسابقات قرآن کریم دوم شد.
همچنین، در مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر زهرا بخشیوند و پروین احمدیتبار در رشته قرائت قرآن به رتبههای برتر دست یافتند.
یادآور میشود، مرحله استانی مسابقات قرآن طلاب بانوی استان لرستان با حضور منتخبان مرحله مدرسهای، 19 بهمنماه امسال در خرمآباد برگزار میشود.