همایش «سبک زندگی در عصر انتظار» برگزار می‌شود
کد خبر: 1384175
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱

همایش «سبک زندگی در عصر انتظار» برگزار می‌شود

گروه اندیشه: همایش «سبک زندگی در عصر انتظار» به همت واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران در اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل اهمیت موضوع سبک زندگی و به پیروی از منویات مقام معظم رهبری، سلسله همایش‌های سبک زندگی را در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌کند. در این میان مسئولیت برگزاری همایش «سبک زندگی در عصر انتظار» به عهده مدیریت فرهنگی منطقه هشت دانشگاه آزاد و واحد علوم و تحقیقات تهران گذاشته شده است.
بنا بر این گزارش، «اعتدال، سبک زندگی و عصر انتظار»، «جهانی شدن، سبک زندگی و عصر انتظار»، «دنیای مجازی، سبک زندگی و عصر انتظار»، «شهرنشینی، سبک زندگی و عصر انتظار»، «اعتقادات و باورها، سبک زندگی و عصر انتظار»، «تربیت دینی، سبک زندگی و عصر انتظار» و «حاکمیت، سبک زندگی و عصر انتظار» محورهای این همایش هستند.
پژوهشگران و محققان می‌توانند مقالات خود را در این موضوعات تا 20 فروردین‌ماه به دبیرخانه همایش به نشانی تهران، خیابان پاسداران، پایدار فرد، نبش کوچه بوستان 4، پلاک 10، ارسال کنند.
مقاله باید مشتمل بر مقدمه، مباحث اصلی، نتیجه‌گیری و فهرست منابع باشد و داشتن عنوان، چکیده (حداکثر 150 کلمه) و واژه‌های کلیدی برای مقالات الزامی است. همچنین صفحات مقاله حداقل 5 و حداکثر 15 صفحه باشد و مجموع کلمات مقاله نباید از 5 هزار کلمه تجاوز نکند.
پژوهشگران علاقه‌مند به ارسال مقاله به این همایش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره همایش و نیز اطلاع از شرایط مقالات ارسالی به پایگاه اطلاع‌رسانی m8.azad.ac.ir مراجعه کنند.
یادآور می‌شود، همایش «سبک زندگی در عصر انتظار» به همت واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی روز 16 اردیبهشت‌ماه سال 93 برگزار می‌شود.

captcha